Logforum. 2017. 13(4), artykuł 7, 465-477; DOI: https://doi.org/10.17270/J.LOG.2017.4.7
ADMINISTRACJA PROGRAMÓW SZKOLENIOWYCH ZWIĘKSZAJĄCA MOTYWACJĘ UCZESTNIKOW DO NAUKI
Azman Ismail1, Noor Azmi Mohd Zainol2, Nursaadatun Nisak Ahmad3
1Universiti Kebangsaan Malaysia, Selangor, Malaysia
2National Defence University of Malaysia, Kuala Lumpur, Malaysia
3Universiti Teknologi Mara, Selangor, Malaysia
Wstęp: Celem pracy było zbadanie związku między administracją programów szkoleniowych zarządzania a motywacją uczestników do nauki. W tym celu zostały skierowane ankiety do młodych przywódców armii w Malezji.
Metody: Zastosowano metodę krzyżową, jako główną metodą zbierania danych, aby lepiej połączyć istniejące publikacje naukowe, badanie pilotażowe oraz aktualne badania. Zastosowano badanie ankietowe na próbie losowej 300 młodych przywódców armii. Uzyskane wyniki poddano analizie przy zastosowaniu SmartPLS.
Wyniki: Wyniki wskazują na zdolność doświadczonych administratorów na prawidłowe stosowanie dobrze przygotowanych materiałów szkoleniowych oraz na dobór właściwych instruktorów do prowadzenia szkoleń oraz zwiększenia motywacji uczestników do nauki w badanej organizacji.
Wnioski: Testowano koncepcyjny schemat opracowany na podstawie przeglądu literatury naukowej. Wyniki przeprowadzonej analizy wykazują, że instrument użyty w pracy w sposób satysfakcjonujący spełnił standardy analizy trafności oraz niezawodności. Wyniki modelu ścieżki SmartPLS zaakceptowały treści szkoleniowej oraz rolę instruktorów, jako ważnych czynników wpływających na poziom motywacji uczestników do nauki w badanej organizacji.
Słowa kluczowe: zawartość kursu szkoleniowego, rola instruktora, motywacja do nauki, SmartPLS
Adobe Acrobat
Abstract in English.
Zusammenfassung in Deutsch.
MLA | Ismail, Azman, et al. "The administration of leadership training programs enhance the trainees’ motivation to learn ." Logforum 13.4 (2017): 7. DOI: https://doi.org/10.17270/J.LOG.2017.4.7 |
APA | Azman Ismail, Noor Azmi Mohd Zainol, Nursaadatun Nisak Ahmad (2017). The administration of leadership training programs enhance the trainees’ motivation to learn . Logforum 13 (4), 7. DOI: https://doi.org/10.17270/J.LOG.2017.4.7 |
ISO 690 | ISMAIL, Azman, ZAINOL, Noor Azmi Mohd, AHMAD, Nursaadatun Nisak. The administration of leadership training programs enhance the trainees’ motivation to learn . Logforum, 2017, 13.4: 7. DOI: https://doi.org/10.17270/J.LOG.2017.4.7 |